kenapa mesti mengaku single sedangkan korang dah ada couple

Disini biarlah aku berikan pendapat aku kenapa perkara ini berlaku..



  1. Korang ini tidak yakin dengan perhubungan tersebut
  2. Korang ini jenis playboy/playgirl yang suka mainkan hati manusia
  3. korang ni tak suka pun kat dia... dia tu cuma stok geli-geli jerrr..=.=
  4. korang ini malu kot,, kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi ...ala macam artis tu..=.= sikit-sikit tak ngaku ..fuuu
  5. korang ni ada masalah dalaman... hahahah sakettt jiwa #kejam ..


Oleh itu korang yang berkapel itu .. sayangilah pasangan korang... lu tak ngaku dah ada couple pasal... kalau dah tak suka itu baik berterus-teranglah... nanti makan hati kot bila kantoi.. ehehe sekian..

Salam..

1 ulasan:

♥ norlida ramli ♥ berkata...

x mengaku sebab pasangan kita pun mengaku kata single gak..so br fair kan..heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...