Saya Sayang Awak


Hari tu kita gaduh.
Saya main – main.
Awak ingat betul – betul
Tak tau pula nak buat macam mana lagi.
Lantak awak la.

Semalam kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno juga
Degilnya saya.


Saya Nampak awak
Saya nak panggil
Tpi awak tak toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..

Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak tak tau heppynye saya
Saya dengar awk cerita
Awk kata dah jatuh cinta
Sedihnya saya..

Awak keluar tengok wayang
Saya pun
Awak keluar dengan die
Saya tengok aje.

Awak call saya
Mengacau betul.
Tengah tidur la
Saya layn aja
Awak cakap awak dah putus
Sya senyum sampi ke telinga
Tapi awak tak Nampak
Saya ckap…….

Keciannye awak~~

Hipokritnya saya.

Hari ni hari jadi saya
Tapi awak lupe..
Saya sedih,,:’(
Tapi takpe..
Awak bukan sesiapa..

Awak minta maaf
Saya senyum aja
Saya kata tak kisah pun
Awak belanje tengok national treasure
Isk tak romantiknye~~

Tapi best aper

Saya dpat bunga
Cantik.. suka sangat,
Tapi tak sya tau sape pengirimnya
Awak Nampak awak terus balik

Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bagitau

AWAKK!!!!!!!!!!!  LORI.!!!!!!!!!

Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak
Awak jatuh,,,

Saya Nampak lori
Betul – betul depan saya
Kalau ia sempat
Saya nak bagitau awak…~

AWAK.. SAYA SAYANG AWAK..

1 ulasan:

Iwanski berkata...

mesti saling faham memahami.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...